Wednesday, June 8, 2011

5th Check-up PPUM..

pagi nie appointment pukul 0845.. sikit lewat sebab MIL xtau nak pegi keje dulu atau terus je balik kampung pagi nie.. cuti dah amik tapi boleh je kalau nak pegi keje.. at lasttttt, setuju bertolak balik kampung lepas je balik check-up n selesai hntar kete pegi car wash..

RM6 lagi.. macam biasa..
1st check-up, 27w++ : 46.2kg, BP 109/110
2nd check-up, 31w++ : 48kg, BP 99/110
3rd check-up, 33w++ : 49.3kg, BP 96/110, EFW 2.125kg
4th check-up, 35w++ : 49.6kg, BP 95/110
5th check-up, 36w++ : 51.5kg, BP 92/110

banyak tue berat naik dr 300g jadi 900g.. tapi tak puas hati sgt BP.. mcm mana la nanti..

alhamdulillah.. sekejap je masa menunggu.. 0850 dah boleh jumpa doktor.. wah, muda gitu.. baby progress fine.. uri kt atas, kepala kat bawah, jantung ok.. alhamdulillah lagi.. kali nie pegi bawak buku merah.. yelah, nak balik kampung kan.. risau jugak kot2 bersalin awal.. nak balik 6 hari jugak nie.. rabu hingga isnin.. mintak dr. tuliskan something dalam buku tue supaya ada rekod sikit.. tq dr!


dekat baby dah pesan supaya jangan keluar dulu.. tunggu cukup time.. kalau nak keluar jugak nak buat macam mana.. cuma tak perlu rasanya nak tubik kat tepeng ke tanjung malim ke.. hehehe.. semoga lancar perjalanan pegi-balik kami berlima.. umi, baby, abi, mak, mIL..

.
.
.
.
.

berdebar2 bila hari semakin kurang..

No comments:

Post a Comment