Monday, March 7, 2011

Kepelikan dan kesukaan

9. Tomyam
tak habih lagi bicara makan, okei2 suka makan tomyam gak.. pastu nak tomyam putih kat Ali Cafe je.. area UM.. dlu bujang pn suka makan tomyam kt situ.. wp hubby suka udangnya jek, die layankan je.. cian gak kt hubby kn.. pagi g JPJ hntr mak keje, pastu g UM sampai petang, hubby balik umh amik sy, pastu g Ali Cafe balik... kui3..

10. Cheese & chocolate
Sebelum pregnant, hubby suka choco, wifey suka cheese.. semasa plak, 2-2 suka choco, waaaaa.. dh berebut pulak dah.. in terms of cake la.. klu air still craving for vanilla lagi.. xyah bazir duit beli cheese sbb takut2 jadi rezeki tong sampah..

10. Colouring
ye!! suka sgt mewarna.. siap tanya baby nak kaler ape, pastu die dh respon, trus gna kaler tue.. :P sebelum tau pregnant, ajak hubby g jusco sbb nk beli Steadler 48 batang dgn 2 books.. bukan apa, rindu zaman kegemilangan masa kanak2 dulu, masuk n menang pertandingan melukis n colour.. beriya citer kt hubby dlu kecik2 x g tuisyen subjek skolah kecuali english n klas lukisan.. haha.. percayalah! tp mmg x pasti sama ada hubby anggap tue imagination ke betui.. haha.. kmain la mewarna buku bagi habis.. Pooh ye.. yang mickey mouse tue hilang tnpa bangkai.. xtau kt mana dh terselit sbb FIL ubahkan.. t la upload bila free2.. :p nak mintak buku baru, tapi hubby asek bizi jek.. nanti2 jelah.. :(

11. Nyamuk & panas
nyamuk suka org pregnant ke? tb2 plak dapat serangan bertalu2 dari nyamuk2 yang xtau datang dari mana.. sebelum nie, suka hubby je, skrg dh jadi mangsa skali.. panas waktu mlm mmg menguji hati yang asyik berperang mintak mandi.. xpernah layan sbb dh imagine tgh mandi pastu rasa hujung2 jari semua kne gigit.. okei, xperlu mandi betul2.. lebih sanggup imagine je sbb benda2 tue mmg akn tjadi klu saya betui2 mndi mlm n subuh hari.. sakit wooooooo!! org lain pernah rasa gitu x?? huhu..

11 jelah dulu.. sbb lain2 x teringat di waktu otak blur masa bwt thesis master in dental science.. ehhhh, bukan saya punya, hubby punya.. tapi kan darling, can u give 1 scroll to me on that master behalf??? hahaha.. candida krusei, albican, glabarta, sp... semua dh ku tau... okei, sireh in english dipanggil apa?? sila jawab.. betui, piper betle.. wahahaha.. bagi jawapan skali...

.
.
.

owh ye, entry lepas lupa (eh, sengaja xbtau sbb merajuk dgn motel n cuba xnak ckp pape pasal motel) nak btau yang motel dah beranak.. motel selamat bersalin pada jumaat, 25 februari 2011 dipercayai antara 10 pagi-2 petang.. motel selamat membawa perut kurang buncit ke rumah jam 2:15 petang kerana kelaparan n kedahagaan.. ye, keesokan harinya lepas entri nie.. dan motel tak beranak kat rumah ye.. utk memudahkan kami yang pulang ke penang utk tgkp gmbr kawin.. n lebey menggembirakan, motel bawak pulang anak2 ke rumah pada 2 Mac 2011 jam 730 mlm masa hubby nak pegi smyg.. okei, sebenarnya dari 1 mac dh merajuk dgn motel sbb dia x bwk ank2 die lagi lepas tuan rumah yang disyaki tempat lahir anak2 nya cakap mereka x tau ada ank kucing bru lahir kt umh tue! mekasih motel bawak anak2 balik.. 3 ekor, 3 warna lain2.. 1 mcm motel oren, putih, hitam.. 1 kaler kelabu.. 1 kaler hitam putih.. semua belum buka mata sehingga saat ini.. n ye, motel minum dutch lady full cream bersama2 saya.. share 1 kotak 2 makhluk.. :p

No comments:

Post a Comment